CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 6 października 2008

i znów powrót do codzienności :) czyli powrót po pracy, już zdrowa, na szczęście.

Póki co przygotowania idą w dobrym kierunku... mam już biżuterię :) zrobioną specjalnie do mojej sukienki przez Kati Płachecką z Białej Magii (www.bialamagia.pl) ze złocistych kryształków Swarovskiego... i dziś zamówiłam cudną księgę gości, również zrobioną na zamówienie przez Agnieszkę (www.mirabeel.pl)... :) ale tu reklamę robię, no ładnie :)
W księdze wpiszą nam się wszyscy goście (mam nadzieję) na pamiątkę!

A oto księga (miałam nie zdradzać przed ślubem, ale nie mogę się powstrzymać)


Księga zrobiona jest metodą scrapbookingu, czyli samodzielne ozdabianie albumów, książek, kartek itp.... Szczerze mówiąc bardzo podoba mi się tego rodzaju zajęcie i sama już zamówiłam różne ozdoby i papier do scrapbookingu, ponieważ postanowiłam sama wykonać dla nas album ze zdjęciami.

Na początek zrobiłam i ozdobiłam tylko małego kotka, dla mojego kochanego Narzeczonego :)

0 komentarze: