CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 15 grudnia 2008

Weekend był wyjątkowo owocny jeśli chodzi o tworzenie nowych tworostworów scrapbookingowych :)

Zrobiłam dodatkowo jeszcze 2 kartki świąteczne....


i także świeczniki na bazie szklanki :) ozdobione świątecznym papierem, sznureczkiem słomkowym, suszoną cytrynką, koralikami i filcowymi choinkami, gwiazdkami i dzwoneczkami.





Świecznik stwarza fajny klimat po zgaszeniu światła, od razu robi się przytulniej.
Dodatkowo ozdobiłam małe choineczki z tektury (baza tekturowa ze wzorkiem od scrapiniec.pl). Użyłam do tego kleju brokatowego w kolorze złotym oraz kawałek zielonej nitki.



No a teraz czas na mój nawiększy tworostwór :) Pudełko na szpargałki. Czyli zwykłe pudełko ozdobione tekturą falistą w różnych kolorach, kawałek wstążki, 2 motylki, 2 guziczki.
Zmieściły się tam wszystkie nowo nabyte tasiemki, kwiatki, wstążeczki i inne takie szpargałki potrzebne do ozdabiania różnych rzeczy. Może to wszystko nie jest idealnie precyzyjnie zrobione, ale jak na moje pierwsze pudełko i tak jestem z siebie dumna.





A w piątek wybraliśmy się z Jankiem na spacer na Stare Miasto. Starówka pięknie oświetlona świątecznymi dekoracjami.

Mikołaje włamują się do "Samych Fusów"...

A na rynku piękna fontanna zrobiona ze światłowodów i lampek. Efekt rewelacyjny!



Pod Zamkiem oczywiście piękna choinka. Szkoda, że jeszcze śnieg nie padał, od razu zrobiło by się bardziej świątecznie :)





A do świąt zostało już zaledwie 9 dni.... :)

0 komentarze: