CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 19 grudnia 2008

święta tuż tuż...

Święta tuż tuż..coraz bliżej :)

U nas w domu już zrobiło się świątecznie. Wczoraj sprawiliśmy sobie choineczkę, którą osobiście pięknie ustroiłam. Zawisły na niej aniołki ze słomy, drewniane zabawki i suszone cytrynki oraz kilka bombek. Całość rozświetliły cudne lampki.
Miałam ochotę od razu zrobić zdjęcia naszej pierwszej choince :) i popróbowałam sobie różnych trybów robienia zdjęć w aparacie :) A oto moje dzieła :)






I jeszcze jedna niespodzianka. Postanowiłam podjąć WYZWANIE jakie rzuciła Agnieszka na wykonanie kartki świątecznej o innym kształcie niż prostokąt lub kwadrat. Wymyśliłam sobie kartkę-bombkę, która może pełnić funkcję bombki np. na choince lub w innej dekoracji świątecznej. Zdjęcia dziś lub jutro postaram się wysłać do Agnieszki i zobaczymy co dalej. Może zdobędę przynajmniej jeden pozytywny komentarz :) Mam taką cichą nadzieję :) Z kartki jestem zadowolona, bo w sumie pomysł wpadł mi nagle i niespodziewanie do głowy. Może nie jest to wykonanie perfekcyjne, ale jak na pierwszą taką kartkę w moim życiu myślę, że jest całkiem nieźle.








WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZYMY WSZYSTKIM NASZYM PRZYJACIOŁOM ORAZ RODZINIE ORAZ WSZYSTKIM CZYTELNIKOM NASZEGO BLOGA!

FROHE WEIHNACHTEN UND EIN GLUECKLICHES NEUES JAHR!

0 komentarze: