CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 10 grudnia 2008

Witajcie nasi wierni Czytelnicy :)

Wreszcie znalazłam chwilkę, aby zaktualizować naszego bloga. Ostatnio wpadłam w wir robótek scrapbookingowych :) Pierwszy raz w życiu zrobiłam sama kartki na święta :) Najpierw zamówiłam mnóstwo różnych dodatków i papierów świątecznych w sklepach internetowych (po prostu kopalnia dla scrapbookingowców), a potem nadeszło natchnienie :) i wyszło nawet parę fajnych kartek i nie tylko :) Stworzyłam nawet kilka aniołków z drucików futrzanych :) ale od razu rozeszły się jak na pniu :) Każdy chciał jednego zabrać do domu (mam tu na myśli mojego męża, rodziców i dziadków). Jeden został dla mnie, ten zielony, i jeździ teraz ze mną w peugeotcie. Poniższe zdjęcia są częściowo autorstwa mojego i częściowo autorstwa mojego wspaniałego męża :) Kartki dziś wysyłam. Mam nadzieję, że dojdą na czas :)

A oto i moje dzieła :)





Oprócz kartek świątecznych zrobiłam również imieninowe kartki dla dziadka....


i babci :)




Pomysł na kartkę dla babci (wysuwaną z kokardką) wzięłam ze strony mirabeel.pl, gdzie jest po prostu zagłębie pięknych ręcznie robionych kartek.

MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ PODOBAŁO :) POZDRAWIAMY!!!!

Wszystkie prezentowane prace oraz zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa,( jeśli jest inaczej wyraźnie to zaznaczam), nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

ALL RIGHTS RESERVED

0 komentarze: