CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 16 lutego 2009

No nareszcie :) powróciłam do żywych :)
Nie było mnie tak długo ze względów zdrowotnych.. moje lewe oko odmówiło całkowicie posłuszeństwa co spowodowało, że przez cały miesiąc nie byłam zdolna do żadnej twórczości...no i do pracy i innych różnych rzeczy też... ale cóż grunt, że już jest dobrze i zabieram się do aktualizacji bloga :)

SUPER MIŁA NIESPODZIANKA
, która mnie spotkała to...

nominacja Kreativ Blogger od Jenifer dla naszego bloga :* Jesteśmy zaszczyceni! Dzięki jesteś kochana!
ZASADY :
  • Na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger , oraz informujemy kto przyznał nam wyróżnienie.
  • Nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów.
  • Informujemy każdego o nominacji w komentarzach na jego blogu.
Ja nominuję następujące blogi:



Obiecuję, że już wkrótce umieszczę zdjęcia różnych różności, które stworzyłam na początku roku oraz wspaniałych prezentów, które ustrzeliłam :)

3 komentarze:

Kamilcia pisze...

bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
p.s. szkatułki się wykańczają ;)

gulka pisze...

dziękuję za wyróżnienie :)

Abrakadabra pisze...

Dziękuję bardzo za wyróznienie:-)