CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 18 lutego 2009

Tak jak obiecałam będę się teraz chwalić moimi tworostworami :), które zrobiłam w przypływie weny na początku tego roku.

Na początek kartki...



Ozdobiłam okładki 2 kalendarzy...dla taty i dla mamy i zaznaczyłam w nich wszystkie najważniejsze daty :)





Zrobiłam też kilka notesików :) Te zielone poniżej podarowałam Martynce, która ma złote serce...



Notesik z muchomorkiem pojechał do Jenifer jako część ustrzelonej przez nią u mnie nagrody :)


Pudełka po zapałkach służą idealnie do przechowywania biżuterii.




Ten oto poniżej komplet pudełek powędrował też do Jenifer w ramach nagrody :)

a w pudełeczkach guziczki :)

Poza tym muszę się pochwalić moim nowym zakupem :) u Pani Anny Paradowskiej w www.pomyslowamanufaktura.com zakupiłam śliczną toaletkę na biżuterię z lusterkiem i kotkami :)


U Kazika ustrzeliłam tą śliczną ślubną lalę Dotee i cudowne kolczyki :)


A od Jenifer otrzymałam całą górę skarbów :) same cudeńka! ....

... i prześliczne pudełeczko z kotkiem!

a w pudełeczku... cudne koraliczki :)


Bardzo Wam dziękuję Jenifer i Kazik ;) za piękne prezenty :)

Przypominam, że jest jeszcze możliwość ustrzelenia nagrody u mnie :) Trzeba mieć tylko własnego bloga i wpisać pod postem komentarz.

A ja dziś może zabiorę się do tworzenia nowych tworostworów ;)

2 komentarze:

jenifer198 pisze...

To teraz czekam na prace z wykorzystaniem moich wycinków puncherowych itp. :)
A z twoich prac wpadł mi najbardziej w oko ten zielony komplet, super:)

Beata Sw. pisze...

Ależ to piękne. Kalendarz nieziemski, z takim kalendarzem wszystkie dni są nadzywczajne, a te notesiki miniaturki, pudełeczka na marzenia-wspaniłości