CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 6 marca 2009

Oto moje najnowsze wczorajsze dzieło :) małe scrapuszko, które zrobiłam dla siebie...ponieważ ostatnio robiłam tylko prezenty dla innych, postanowiłam sobie , że wreszcie zrobię coś dla siebie.
I w ten sposób powstało mój kocurkowy tworostwór wiosenno zielono różowy.
Tak wygląda z przodu.




A tak z tyłu.
A tak znów z przodu :)




Te ptaszki to mój nowy zakup, bo planuję stworzyć coś wiosennego na święta...ale ciiiii to będzie niespodzianka.

No i wreszcie nareszcie dorobiłam się dziurkacza z motywem kotka :), który to użyłam do mojego scrapuszka.

Wczoraj doszła do mnie paczka ze szkatułkami od Kamili! Są cudne! I oczywiście kocie :)
To zdjęcie zrobiła Kamila.
A kolejne już ja.





Będę tam trzymać moje skarby :)

2 komentarze:

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne masz te książeczko - notesiki :)

kiciula pisze...

dziękuję :) bardzo mi miło, że się podobają :)