CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 12 marca 2009

scrapowanie z Martynką

Wczoraj spotkałyśmy się z Martynką, żeby trochę poscrapować :) TADAM TADAM TADAM oto nasze wytwory:

Zakładkę pierwszą od lewej zrobiła Martynka... dla mnie :) kochana jest :*

Kolejna zakładka, kartka wielkanocna oraz scrapuszko to moje prace.

Na zakładce wypróbowałam pierwszy raz nowo zakupione stempelki, które urzekły mnie swoją słodkością i tym, że były tam kotki :) Jeszcze nie umiem tak idealnie nimi się posługiwać i wyszło trochę rozmazane to dzieło, ale ogólnie jestem zadowolona.




Na kartkę przykleiłam zajączki wycięte nowym dziurkaczem :)



A na końcu zrobiłam małe scrapuszko ozdobione nową tasiemką z kotkami i kotkiem-cekinkiem.

Okładka tekturowa. Wypróbowałam pierwszy raz oklejanie brzegów. Wcześniej po prostu przyklejałam papier tylko na froncie okładki.




Wyszło nawet fajnie, taka mała książeczka.

A to prezent od Martynki. Dlaczego jest wyjątkowy? Bo zrobiony z sercem i jest na nim 10 i pół kota :)






No cóż pogoda nas nie rozpieszcza...taki widok dziś za oknem...



2 komentarze:

sanka pisze...

witam serdecznie kociarzy ;D
bardzo mi miło,że moje wytworki się podobają i dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
pozdrawiam

Karolcia pisze...

Milusio tu u Ciebie:) I kociarniano:))) Mi pasuje:)))))