CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 24 kwietnia 2009


Dostałam wyróżnienie od Jenifer :) bardzo mi miło z tego powodu, bardzo dziękuję :)

(Teks wyróżnienia wędruje z bloga na blog)

What the "Let's Be Friends" awards is: These blogs are especially wonderful.This amiable blogger friends want to find his.They are not interested in self-glorification.Our hope is that when the tape of that price is passed,more friendships, and also to continue planting.Please, give these bloggers more attention.About these empires Blogger Award at eight,the eight bloggers and select the text in itsAward-mail with record.

Zasada - przekaż dalej , kolejnym 8 blogowiczkom,

Jest tyle fajnych blogów, że ciężko się zdecydować :) a oto moje typy:

Zielonooka

Pełnia lata w domu Tymianka
Agnieszka
Annqaa
Katasiaczek
Gulka
Kazik kot :)
Sylwia

4 komentarze:

zielonooka pisze...

dziękuję bardzo za wyróżnienie, miło mi się zrobiło:)
pozdrawiam:)

gulka pisze...

dziękuję za wyróżnienie :)

Karolcia pisze...

Zapraszam po megafajowe wyróżnienie:)))

annqaa pisze...

Dziękuję!!!
I życzę Wam miłego dnia:D Bo ja na 100% będę takowy mieć:D

Pozdrawiam,
Ania