CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 7 kwietnia 2009

fascynacja...Twilight...

Dołączyłam do fanów książek Stephenie Meyer :) Ogarnął mnie jakiś szał czytania jej książek, a dokładnie sagi Zmierzch... Kupiłam już oczywiście wszystkie części sagi... pierwsze 2 już przeczytałam...duszkiem :) Ciężko się było oderwać... Czytam teraz trzecią część "Zaćmienie"... wciąga jak nie wiem co... można oszaleć :) Już dawno żadna książka nie rozbudziła we mnie takich emocji... Ciekawe czy jest więcej fanek tej sagi wśród blogowiczek :)
Poszperałam troche w googlu i znalazłam te oto fajne plakaty zapowiadające film na podstawie drugiej części sagi. Już nie mogę się doczekać..film na podstawie pierwszej części jest niesamowity.



Niesamowicie wciąga..polecam...dla wszystkich romantyczek jak znalazł ;)




No i soundtrack :) nie mogłam sobie odmówić... Bella's Lullaby - Carter Burwell to mój ulubiony utwór...aż ciarki po plecach chodzą...

0 komentarze: