CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 28 kwietnia 2009

kreatywne koty :))))


Cóż to za wspaniały dziś dzionek :) dostałam od Karolci super extra fajowe wyróżnienie :) a mianowicie KREATYWNE KOTY :) Jestem zachwycona i wdzięczna i bardzo dziękuję Karolciu, ogromnie się cieszę i ma to dla mnie duże znaczenie, w końcu Kiciula jestem, prawda? ;)

Wyróżnienie to stworzył Kazikkot :)
a oto cytat:
"w przeciwieństwie do wszelkich innych nagród i wyróżnień, darujmy sobie ograniczenia, limity i nakazy:)
wysyłam koty tym którzy są dla mnie niesamowicie twórczy (a właściwie twórcze, bo chłopa żadnego jeszcze nie znam;)), i tym których lubimy.. tym którzy są zakręceni, radośni, pozytywni, tym którzy są och i ach!:D
będę bardzo szczęśliwa gdy koty pójdą dalej w świat, kierowane waszymi upodobaniami twórczymi i osobistymi:)"

Oczywiście puszczam koty w świat i lecą one do:

Jenifer
Tymianek :)
Ibisek
Aulik
Peninia
Kamila

Gratulacje!


5 komentarze:

aulik pisze...

Aniu, bardzo serdecznie Ci dziękuję za takie piękne wyróżnienie!!! :)
i do tego kocie wyróżnienie :D

jest mi bardzo, bardzo miło :)

(biegnę z córeczką na podwórko, bo za oknem słońce piękne - i ja też rozpromieniona od ucha do ucha!)
pozdrawiam cieplutko!

Ori pisze...

Aniu, serdeczne dzięki! Wspaniała, niespodziewana nagroda, tym milsza sercu, że KOCIA! Cały zwierzyniec gorąco dziękuje i pozdrawia

Peninia pisze...

Aniu dziękuję bardzo za wyróżnienie :)Miło mi :)
pozdrawiam :)

ibisek pisze...

Dziękuję serdecznie :*

Karolcia pisze...

wiedziałam, że się ucieszysz:)))))))