CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 18 maja 2009

notesownik datownik

Wreszcie nareszcie użyłam mojej bindownicy :), którą mam już od... aż wstyd się przyznać i jej nie używałam. Tym razem jednak do czegoś się przydała. Powstał notes do zapisywania ważnych dat zrobiony na bazie opakowań po torebkach herbaty, oklejony różnymi kolorowymi papierami + tekturowa okładka w kropki i oczywiście wstążka i koronka do tego :)
To pierwszy przeze mnie stworzony notes-zbindowany i jestem z niego bardzo dumna :)






A to mały misio kicio :) śpi zupełnie jak mały domowy kociak :) a mieszka w warszawskim ZOO.
Słodziak, prawda?

3 komentarze:

Karolcia pisze...

datowniczek słodziutki:)))) Kiciuś też:))))))
Buziaki:*

aulik pisze...

super day-towniczek :)

zazdraszczam bindownicy, niestety nie posiadam...może kiedyś się dorobię :))
pozdrawiam ciepło

kiciula pisze...

dzięki za miłe słowa :) bindownica fajna rzecz :) tez się długo zbierałam, żeby ją kupić, ale w końcu się udało :)
pozdrawiam Was dziewczynki!