CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 12 czerwca 2009

4x4

Wiszka zaprosiła mnie do zabawy 4x:

4 miejsca, w których mieszkałam

- Pionki

-Kielce

- Warszawa

- Radom


4 miejsca do których lubię wracać

- do domku w Wawie

-do domku w Pionkach :)

- rodzinne okolice w Kielcach

-Berlin



4 ulubione potrawy

- wszystko co można zrobić z truskawkami

- botwinka

- surówki wszelkiego rodzaju :)

- pyszne dania robione przez mojego miaużonka :)


4 potrawy których nie znoszę

- wszystko co zawiera czosnek

- tatar i surowe mięso

- surowe ryby

- tłuste mięso typu boczek, baleron, salceson fuj i owoce morza


4 pasje

- scrapbooking

- koty i wszystko co z nimi ma jakiś związek

-książki o wampirach..aktualnie saga Zmierzch

- robienie zdjęć


4 miejsca które bym zwiedziła, gdybym miała taką możliwość

- Hiszpania

- Grecja

- Peru :)

- Australia


4 seriale, programy, które lubię

- Dr House

- Gotowe na szystko

- Brzydula :P

- Trzecia planeta od słońca


4 miejsca pracy

- CCP W-wa

- firma w W-wie aktualnie

- prace ręczne w domku :)

-...może kiedyś..


4 rzeczy które chciałabym zrobić, przeżyć

- nauczyć się jeszcze jakiegoś języka

-mieć kota :)

- podróżować i zwiedzać ciekawe miejsca

- może kiedyś przelecieć się helikopterem :)


4 ulubione filmy

- Efekt motyla

- Zmierzch

- Wywiad z wampirem

- Wichrowe wzgórza

4 ulubionych wykonawców muzyki

- Celine Dion

- Bryan Adams

-Phil Collins

-Dj Tonka


4 rzeczy, które robię po wejściu na internet

- sprawdzam pocztę

- sprawdzam czy mam jakieś nowe kometarza na moim blogu :D

- oglądam inne blogi co tam nowego dziewczynki potworzyły

- czytam wiadomości na onecie :)


4 osoby które zapraszam do zabawy

Karolcia,
Peninia
Aulik
Kazik

3 komentarze:

olusssiAA pisze...

Witam :)
Jak to się stało, że nigdy tu nie byłam???
Zapraszam do mnie.

Karolcia pisze...

dzięki za zaproszenie do Czwórek:):*

aulik pisze...

i ja dziękuję za wyznaczenie mnie do zabawy :)
pozdrawiam :)