CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 4 czerwca 2009

kocie zakładki i kocie kamyczki i candy u Oli

Ostatnio zdobyłam kamyczki szklane, które idealnie nadają się do robienia magnesików lub po prostu ozdóbek. Ja oczywiście nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrobić kocich magnesików :) no tak, jestem przewidywalna.

a tu każdy z osobna...








No i jeszcze moje pierwsze własnoręcznie zrobione kolczyki :) Takie dżdżowniczki troche wyszły :) Może i prosto wykonane i mało skomplikowane, ale własne :)


Ostatnio też zrobiłam SOBIE 2 zakładeczki z kotkami.....



Ale jedną od razu zabrała mi mama :)






Mam w zanadrzu jeszcze coś do pokazania, ale to dopiero jak prezent dotrze do właściciela :)

No i jeszcze Ola ma urodzinki i organizuje Candy-filcowe :)

5 komentarze:

Ori pisze...

Wszystko, co kocie, jest słuszne, a kamyczki i zakładki prześliczne!

aulik pisze...

super wyglądają kociaki w szkiełkach :)
nie dziwię się, że mama zabrała od razu jedną z zakładek - są świetne!

zgadzam się z Ori - wszystko co kocie jest ok :))

kiciula pisze...

dzięki za miłe słowa,
koty rules :D
nie ma to jak kiciowe gadżety :D

Karolcia pisze...

Ja mam jeszcze słabość do motylków:D
No fajne, fajne te Twoje nowe twory:)))
Buziak:*

aulik pisze...

Aniu, zapraszam po wyróżnienie :)
pozdrawiam :)