CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 16 czerwca 2009

motylkowy album na chrzest dla małej Madzi :)

W niedzielę zostałam matka chrzestną małej Madzi. Byliśmy z tej okazji z miaużonkiem w Krakowie. Zwiedziliśmy przy okazji kopalnię w Wieliczce, a w niedzielę świętowaliśmy chrzciny.
Chciałam, żeby Madzia miała jakąś nietypową pamiątkę z tej uroczystości i postanowiłam zrobić dla niej album ze zdjęciami, zrobionymi niedługo po jej narodzinach. Rodzicom Madzi bardzo się podobał i mam nadzieję, że jak Madzia dorośnie i będzie wiedziała co jej się podoba a co nie, to też się ucieszy z takiej pamiątki. Karki albumy robione na bazie motylkowej ze Scrapińca oczywiście :)






















4 komentarze:

olusssiAA pisze...

Świetny ten album. Ten dobór kolorów, czcionek, jestem pod wrażeniem :)
Madzia w przyszłosci będzie miała super pamiątkę.

aulik pisze...

piękny album dla ślicznej dziewczynki :)
niesamowicie różnorodny i bogaty, a przy delikatny, myślę, że Magdusia jak dorośnie na pewno bedzie zachwycona :)
pozdrawiam :)

Sylwia Szuder pisze...

Cudeńko! Widać, że włożyłaś w o dużo serca!

Karolcia pisze...

słit:D