CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 6 czerwca 2009

wyróżnienie


Ale mi się dziś miło dzień zaczął :D Takie niespodzianki są najlepsze :D
Aulik wyróżniła mój blog. Dziękuję Ci baaaaaardzo :* strasznie się cieszę i jest mi ogromnie miło, że lubisz tu zaglądać :)

Ja też chcę wyróżnić kilka blogów (można tylko 5), które uważam, że są FABULOUS :D

Wróżnienie wędruje do:

Karolci , która ciągle tworzy i tworzy jak ta pracowita pszczółka...ekhm...tzn. motyl :D
Ori za miłość do wszelkich futrzanych stworzątek (w końcu na wyróżnieniu też jest futrzak)
Kazika za twórczą twórczość i koci styl
Wiszkę (kiedyś Jenifer :) ) za pomysły i piękne kartki
i Sylwię za niesamowite zdjęcia, które zapierają dech w piersiach

Mam nadzieję, że się ucieszycie dziewczynki :*
Miłego weekendu!

2 komentarze:

Sylwia Szuder pisze...

Ojej, Aniu - ślicznie dziękuję za to wyróżnienie!! :-) Czuję się niezwykle zaszczycona! Od razu weekend pięknie się zaczął :)

Karolcia pisze...

wielka radość:)))) Z tego wszystkiego skrzydła mi urosły:))))))
Jutro machnę u siebie notkę, bo dziś w locie jestem;DDD
Dziękuję baaaaardzo:****