CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

niedziela, 7 czerwca 2009

zlot, kartka na ślub, szklane kamyczki i kartka na chrzest

Wczoraj wraz z moim miaużonkiem byliśmy na zlocie scrapbookingowym w Warszwie. Było super! Można było kupić wiele fajnych przydasiów :) ale i też zobaczyć jak zrobić różne rzeczy, np. był pokaz używania różnych tuszy, pokaz ozdabiania domku dla ptaszków i pokaz decu&scrap, na którym już nie zostaliśmy. Jestem dumna z mojego małża, że był taki grzeczny i cichutko sobie siedział z innymi małżami i grał sobie w PSP i nic nie marudził :)
Odbyły się też różne konkursy i były nagrody... A ja, ta, króra nigdy nic nie wygrywa ,wygrałam taką oto nagrodę :) pendrive i zestaw do czyszczenia aparatów cyfrowych :D Byłam w ciężkim szoku :) Fajnie było :)

Mogę się też pochwalić zestawikiem na ślub, który zrobiłam dla koleżanki, która wczoraj brała ślub. Jest to kartka ślubna i zestaw kolorowych kamyczków szklanych.


















A wczoraj natchniona po zlocie zrobiłam kartkę na chrzest dla mojej chrześnicy. Mam też dla niej album własnoręcznie zrobiony, ale zaprezentuję go w następnym tygodniu.
Do zrobienia kartki, użyłam nowego stempelka (tekst pisany) , naklejanych literek alfabetu, naklejek narożnych oraz brzegowego dziurkacza, które kupiłam w tym nowym sklepie internetowym FotoScrap. I jestem bardzo zadowolona.







A to shake truskawkowy mniam mniam :)

3 komentarze:

Karolcia pisze...

szkiełka wciągnęły Cię na dobre:))))
Bardzo ładne karteluchy:))) A ostatnie zdjęcie przyprawia mnie o ślinotok:DDD

kiciula pisze...

dzięki :) zapraszam na shake :)

Beata Sw. pisze...

Magnesy mnie urzekły, delikatne jak łza. W notesikach jesteś mistrzynią:-)