CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 6 lipca 2009

Candy-polowanie na 4000

Ale ten czas leci...i licznik odwiedzin na moim blogu również :) Już niedługo 4000 :) Z tej okazji postanowiłam zorganizować dla Was kochanych czytelników i czytelniczek candy-POLOWANIE NA 4000 :)

Zasady są następujące:
-obserwuj mojego bloga i kiedy licznik gości pokaże liczbę 4000 wyślij na mojego maila print screena z widocznym licznikiem gości oraz liczbą 4000
-napisz komentarz pod tym postem
-oraz umieść na swoim blogu info na temat tej zabawy (kto nie ma swojego bloga pomija ten punkt)

:) życzę miłego polowania ZAPRASZAM

mój mail to: kiciula.blogspot(at)interia.pl

Pierwsza osoba, która wyśle do mnie print screena z licznikiem-4000 dostanie ode mnie nagrodę...niespodziankę :) zrobioną własnoręcznie przeze mnie... i na pewno z KOCIM MOTYWEM :)

=^..^=


Dodatkowo informuję o candy u Jednokrzydłej :) Polecam! Super słodkości!!

4 komentarze:

Jednoskrzydła pisze...

chętnie wpiszę się na listę Candymanów :o) buśki Ania

violka pisze...

też chętnie wezmę udział w polowaniu :)) tuo nim piszę

Manualnie.pl pisze...

No cóż, trochę się spóźniłam, zaledwie o 15 wejść, ale za to pozdrawiam serdecznie;)

kiciula pisze...

dziękuję za udział w zabawie :) i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)
będą jeszcze okazje upolowania cukiereczków :)