CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 9 lipca 2009

futrzak

Wszyscy już chyba wiedzą, że jestem kocią mamą i koty to moje ulubione zwierzaki. Niestety nie mamy jeszcze kota, ale planujemy z miaużonkiem mieć kota w przyszłości :)

Ja natomiast mam od zawsze też słabość do innych futrzaków, a mianowicie do gryzoni.
.....
Tak więc nie przedstawiłam Wam jeszcze naszego kochanego futra :) Oto szynszyla o imieniu Frotka :)

Cechy charakterystyczne to:
-mięciutkie miłe w dotyku futerko :)
-małe łapki
-duże uszy :)

Ciekawe czy szynszyla bawiła by się z kotkiem :D





A tak padało w weekend w Pionkach :)
No i jeszcze zajawka pewnego prezentu dla pewnej osoby :) na urodzinki...


2 komentarze:

Karolcia pisze...

też Kocia jestem ale i też mam słabość do takich szczurowiastych gadżetów;D Miałam kiedyś takiego fajnego szczurkosia:))))))) Wytarmoś ode mnie swoją Frotkę:) Buziaki:*

kiciula pisze...

wytarmosze na pewno :) futrzak lubi tarmoszenie i głaskanie :) tzn... heh przyzwyczaiłam go do tego :D :D i teraz już lubi :D
a kolejne konkursy na pewno będą, bądź czujna ;)