CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 9 lipca 2009

Gratulacje!! Wyniki...

uwaga uwaga.... w zabawie na upolowanie 4000 odsłony niniejszego bloga :) wygrywa....

....
......
.......

tadam tadam





Ponieważ w zabawie wzięła udział jeszcze VIOLKA , ale udało jej się upolować nie 4000 a 4001 :) postanowiłam ją nagrodzić nagrodą pocieszania.

Gratulacje!



Obydwie nagrody będą niespodziankowe z kocim motywem :) Zwyciężczynie proszę o przesłanie adresów na maila :)

pozdrawiam i dziękuję za zabawę!

3 komentarze:

violka pisze...

ojej! ale niespodzianka :) dziękuję za pocieszajkę, adres zaraz prześlę :))

Karolcia pisze...

buuuuuuu:( a mnie nie byłoooo:((( Przegapić taką okazję-no spać nie będę dzisiaj mogła:///;DDD

Jednoskrzydła pisze...

ja wczoraj rozpakowałam swoje słodkie candy od Ciebie i jestem niż urzeczona! na swoim blogu zostawiłam notkę i specjalne podziękowania... buziaki! dziękuję, Ania