CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 20 lipca 2009

Nagrody dotarły...

Mogę już ujawnić nagrody niespodzianki jakie zrobiłam dla moich zwyciężczyń w polowaniu na 4000 wejść :)

Okazuje się, że poczta dostarcza listy z Warszawy do Warszawy i z Warszawy do Wodzisławia w tyle samo dni (tj. 3 dni)... dosyć to zastanawiające

Nagrody były dwie, za pierwsze miejsce oraz nagroda pocieszenia.

Tak wyglądały obydwie nagrody razem.
Nagroda za zajęcie pierwszego miejsca to pudełeczko z kocim notesikiem w środku (na zdjęciu po prawej), a za drugie miejsce- kocia zakładka (na zdjęciu po lewej).




A tu zakładka z drugiej strony...

Prezentację zaczynam od nagrody za 2. miejsce:

Zakładka z kwiatkiem, piórkiem i przeźroczystym koralikiem oraz z kocim motywem- obowiązkowo.



Z drugiej strony zakładki kot-obowiązkowo :)

Dodatkowo do zakładki drobne "przydasie" z kocimi motywami :)

Nagroda za 1. miejsce prezentuje się następująco :)
Pudełeczko ozdobione na różowo, z różowymi papierowymi kwiatkami z guziczkami i sznureczkiem...


W środku pudełka notesik z kocim motywem, zaiwerający spory bloczek karteczek samoprzylepnych...

Do notesu doczepione przeźroczyste koraliki. Zapinany na złota gumkę z kokardką. Na okładce kocie kwiatki + 3- warstwowe kwiatki ostemplowane napisami i ozdobione szkiełkami.




W środku okładka oklejona papierem czerpanym z wtopionymi jakimiś roślinkami :) + kocia rodzinka w rogu.

Do tego cukieraski fistaszki zapakowane we własnoręcznie wykonaną torebkę.


Dziewczyny paczki już dostały, podobno się podoba, więc baaardzo mnie to cieszy i zapraszam na kolejne zabawy.

achaaa i jeszcze coś :) wygrałam dziś Candy u Jednoskrzydłej-Ani :) hurrrra dostanę superowe kolczyki :)

1 komentarze:

violka pisze...

tak jak już pisałam, podoba mi się i to bardzo :)) zakładka już mi służy, jak należy. Gratuluję wylosowanych kolczyków :))