CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 23 lipca 2009

notesik z motylkiem na sprzedaż oraz kolczyki od Jednoskrzydłej Ani i Candy

Ostatnio zrobiłam takie małe scrapuszko- notesik z motylkiem :) znów na bazie torebek po herbacie :) Uważam, że notesiki robione na bazie torebek po herbacie są super słodkie :) no i cudnie pachną...ten akurat zieloną herbatą. Wykorzystałam nareszcie nowe stempelki z motylkami i tak powstał notesik z motylkiem.






Motylki występuję na każdej stronie notesu :)





Dostałam dziś paczuszkę od Jednoskrzydłej-Ani, u której wygrałam w Candy kolczyki. Są przepiękne... dziękuję Aniu :) pasują do moich zielonych oczu :)




dodatkowo CANDY u: Manualnie do 29.07.
Peninii do 14.08

w Kotkowie do 31.07
u Uli do 17 sierpnia, kot w worku :) losowanie 20.08

u Agaty do 26.07

u Cynki do 25.07

w Atelier Konstancja kolczyki do 30.07 losowanie 01.08

No to zaszalałam :D

2 komentarze:

Karolcia pisze...

boszzzzzz no cudo:)))))))) i motyłki i niebieski i kociak:)))))))))))No rewelacja:)
Buziaki Aniu:***

kiciula pisze...

dzięki Karolciu :) buuuuziaki! :**