CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 28 sierpnia 2009

Malowanie na jedwabiu oraz wyróżnienie :)

Zachęcam wszystkich chętnych z Warszawy i okolic do wzięcia udziału w październikowym kursie -Malowanie na jedwabiu, który organizuje Ania-Jednoskrzydła. Informacje dot. tego kuru znajdziecie pod tym linkiem. Ja się już zapisałam :) i już się nie mogę doczekać. Nigdy tego nie robiłam i nie wiem jak to mi wyjdzie, ale chętnie nauczę się czegoś nowego :)

A ostatnio dostałam wyróżnienie od Agaty-Hafiji :) Dzięki ogromne :**

Niniejszym przekazuję wyróżnienie do:

-Jednoskrzydłej Ani :)
-Karolci :)
-Wiszce :)
-Peninii :)
-Aulik :)

Pozdrawiam i gratuluję wyróżnionym :)

4 komentarze:

Peninia pisze...

Dziękuję za wyróźnienie...milusio:)

aulik pisze...

bardzo, bardzo się cieszę i niezmiernie mi miło :)

pozdrawiam ciepło :)

Karolcia pisze...

dziękuję baaaardzo:****

Karolcia pisze...

i zapraszam do mnie:)))