CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 6 sierpnia 2009

motylki, kropeczki i inne

Ostatnio jakoś dawno nie pokazywałam moich tworostworów :) A ponieważ mam urlop i trochę czasu :) to odświeżę dziś troszkę naszego bloga.

Na początek kopertówka:


Kwiatki wycięte dziurkaczem i sklejone w 2 warstwy.


Tył kopertówki ozdobiłam gałązkami i motylkiem.



W środku karta na życzenia.
Pudełeczko na skarby, kartki, prezenty lub co kto chce.

Tekturowe pudełko oklejone kolorowym papierem i do tego ozdobne wstążeczki.



A to spód pudełka.
Do pudełka świetnie mieszczą się kartki z życzeniami, np. te poniżej.

Motyw kropeczkowo-gałązkowo-motylkowy :)




I druga z tej serii.


No i album, z którego jestem najbardziej dumna. Zrobiony z tekturowych baz oczywiście ze Scrapińca :) Okładka z "plastikowego papieru", jakkolwiek głupio to brzmi :), ale nie wiem jak to nazwać, kupiłam ostatnio i od razu wypróbowałam. W dotyku trochę jak plastik, przeźroczysty i z ptaszkiem. Stempelek motyl. Do tego bindowanko i kolorowe wstążeczki w kolorach okładki. Myśle, że znajdą się tam zdjęcia z wakacji :) tzn. z urlopu, który właśnie zaczęłam :)

Pierwsza karta oczywiście z motylkiem, jakoś nie mogłam się powstrzymać.




Każda karta oklejona kolorowym papierem.

No i okłądka tylna, z tego samego papieru.


Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziałam :)

Pozdrawiam urlopowo :)

3 komentarze:

Karolcia pisze...

nie zanudziłaś:)))))) Wszystko piękne:))) A ten albumik na fotki z wakacji wprost obłędny:)))
Buziaki Aniu:***

kiciula pisze...

dzięki :)))))) kochana jesteś :**

aulik pisze...

piękności same !
a karteczki proste i pomysłowe, no i ten album...super :)