CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 15 sierpnia 2009

ostatni dzień w Barcelonie

Ostatni dzisń w Barcelonie spędziliśmy na zwiedzaniu :) no tak, też mi niespodzianka :) Na pierwszy rzut miasteczko Sant Sadurni D'Anoia, gdzie produkowany jest Cava, czyli hiszpański szampan Codorniu. Poniżej zdjęcie recepcji, była taka ładna, że musiałam zrobić zdjęcie :)
Udało nam się zwiedzić tą piękną winnicę właściwie przypadkiem, bo okazało się na miejscu, że trzeba tam mieć rezerwację, o której my nie wiedzieliśmy, ale na szczęście były jeszcze 2 ostatnie miejca w grupie z anglojęzycznym przewodnikiem i się załapaliśmy.
Na początku takie małe muzeum.

A później spacer korytarzami pod ziemią, gdzie lezakują sobie buteleczki z trunkami. Część korytarzy przejechaliśmy nawet taką śmieszną kolejką (zdjęcia nie ma )

Na końcu mogliśmy podziwiać takie oto piękne lampowe drzewo :)

Kolejnym przystankiem dzisiejszego dnia, była góra Monserrat, gdzie znajduje się klasztor. Na szczęście można tam było wjechać samochodem :)

A na górze taaaaki widok!

A to piękna bazylika. W środku na prawdę super klimat, ale nie mozna robic fotek.

W Parku Joan Miro znajduje się takie oto coś, podobno to kobieta.

A potem spacer do Palace National i Plac Espania, gdzie o 21 obejrzeliśmy wspaniały widowisko z magicznymi fontannami w roli głównej.

Fontanna była w róznych kolorach i do tego muzyka kalsyczna.

I tak o 1:40 w nocy kończymy naszą relację z przepięknej Barcelony. Dziękujemy wiernym czytelnikom za komentarze :) i mamy nadzieję tu jeszcze kiedyś wrócić. Polecamy wszystkim, wycieczki na własną rekę są the best :)
Jutro lot do Katowic a potem trasa do Warszawy, trzymajcie kciuki :)