CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 18 września 2009

Błoton 1000

BŁOTON TYSIĄC- WSPANIALE USUWA BŁOTO....

i inne tego typu durne reklamy zaśmiecają nam TV... Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale ostatnio reklamy w tv podnoszą mi ciśnienie... już bardziej bzdurnych, głupich, durnych, kretyńskich i obrzydliwszych reklam chyba jeszcze nie było. Człowiek chce sobie zjeść spokojnie kolację, a tu reklama o wypróżnianiu, jelitach i zalegających... ech...szkoda gadać... lub jakieś wszy na grzebieniu ....no i te sztuczne rodzinki, gdzie mama-robot z przyklejonym uśmiechem gotuje dla swojej rodzinki ZUPKĘ z TOREBKI! Hellloooo! Na pewno była pyszna... a dzieci wychowane na zupce z torebki będą na pewno zdrowe i duże... no i hit sezonu...śpiewający hamburger. Już bardziej wkurzającej reklamy dawno nie było. Działa na mnie jak płachta na byka. Mój miaużonek nawet specjalnie w sklepie nie kupił reklamowanego przez hamburger produktu, bo skojarzyła mu się reklama i odszedł z niesmakiem... Ręce opadają...

Jedyne fajne reklamy, na których che się oko zawiesić, to reklamy samochodowe...tam przynajmniej ktoś się wysilił, miał pomysł, zawsze inny, zawsze nietuzinkowy i zawsze profesjonalnie zrobione.

Musiałam to z siebie wyrzucić. Bo to już jest nie do zniesienia.


Zapraszam do głosowania - ankieta obok!

2 komentarze:

ewe.upendi-Miluszka pisze...

Wszystkimi kończynami zagłosowałam...
Podzielam w zupełności Twoje odczucia, a poza tym jak mi moja Milka (lat4) w sklepie przy kasie wypaliła (po tym jak cały dzień golała mnie głowa):
Bibi, mogłaś sobie kupić tą tabletkę, ona trafia prosto w ból... i wskazywała na jakiś n...fen. - tragicznie się wkurzyłam na moją Matusię, znów złamała zasady i Mila kwitła przed TiVi:(

kiciula pisze...

no właśnie, bo ręce opadają jak się tego słucha, a potem dzieci powtarzają... pozostaje tylko wyłączać głos na reklamach...