CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 29 września 2009

Bumuś...marzenia się spełniają...

Okazuje się, że marzenia się spełniają... Od dziecka zawsze marzyłam o koniu..już w przedszkolu ciągle rysowałam konie i tak samo w podstawówce..aż w końcu chyba doszłam do wniosku, że nic z tego i skupiłam się na kotach :), które są moimi najulubieńszymi zwierzętami. A tu proszę, taka niespodzianka :) Jestem szczęśliwą współposiadaczką :) pięknego konia o imieniu Bumerang :)
Miałam ogromną przyjemność z zajmowania się nim w tą niedzielę :) Uczyłam się jak obchodzić się z koniem, jak go czyścić i czesać :) Mój uśmiech na tym zdjęciu chyba mówi sam za siebie :)


A z tyłu druga "pańća" :) Bumusia - Kasia :) Zajmuje się Bumusiem i go ujeżdża.
Pełne skupienie...
Kopyta też muszą lśnić!
No i oczywiście przytulanie :) część najprzyjemniejsza!

A tu Kasia ćwiczy na Bumie.

Kto wie, może nawet nauczę się jeździć konno. Póki co jestem pełna zapału :)

9 komentarze:

violka pisze...

gratuluję! pięknie razem wyglądacie :))

maggie pisze...

ucz się :) nie ma większej przyejmności :) zdecydowanie POLECAM :) ..sama zaprzestałam i żałuję ..może kiedyś ..

Valfreya pisze...

Pewnie, że się nauczysz ;) musisz!!! ;D

Peninia pisze...

Gratuluję! dziękuję za oddanie głosiku na moją pracę:)) Buziak!
Milusio:)
...też uwielbiam koniki:)

aulik pisze...

piękny konik!
na pewno się nauczysz, życzę wytrwałości...!
skąd takie imię? :))

Karolcia pisze...

o jaki koniś ślicznościowy:))))))))))))))
Ale masz fajnie:))))
Ściskam mocno:*******

kiciula pisze...

dzięki kochane! Wasze słowa na pewno mnie zmobilizują!

A imię konika nie wiem kto wymyślił, ale jest bardzo oryginalnie i fajnie się zdrabnia :D Bumuś BuMIŚ :D

buziaki!

Fairy pisze...

Powiem, że zazdroszczę... :p
uwielbiam konie!
Trochę jeździłam i wiem jaka to wielka radość- także polecam i ucz się ucz ;)
Też przestałam i tęsknię za tym.
Może na stare lata się uda.

Sylwia Szuder pisze...

Gratuluję nowego zwierzaka!!! Na pewno się nauczysz na nim jeździć! Trzymam kciuki :)