CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

niedziela, 18 października 2009

bombka decoupage

Nawiązując do mojego poprzedniego posta chwalę się moim najnowszym tworostworem, czyli pierwszą w życiu bombką zrobioną w technice decoupage. Poza tym jest to też mój pierwszy decoupage w ogóle. Wybrałam ten wzór, bo sówka i króliczek w czapeczkach mikołajowych wyglądały tak słodko i patrzyły na mnie TYMI oczkami i nie mogłem się oprzeć, pomimo, że miałam w planach bombkę z aniołkami :) Nigdy nie robiłam nic w decu, ale na szczęście trafiłam na kurs u Ani i proszę, oto co mi wyszło :) Mam nadzieję, że komentarze będą łagodne :) Przepraszam na wstępie za jakość zdjęć, ale nie mam pojęcia jak fotografować bombki :/










6 komentarze:

Hafija pisze...

O rany!! Jaki czadowy królik!!:)

InusiaM pisze...

wcale się nie dziwię ,że zamieniłąś aniołki na królika i sowę są świetne. bombki z nimi super :)

Jednoskrzydła pisze...

buzia mi się cieszy na widok tego posta... :o) reszta niech więc będzie milczeniem :o)

Karolcia pisze...

fantastyczne bomby:)))))))

Anonimowy pisze...

Swietnie znow zobaczyc ta bombke - sliczna wyszla :)
Pzdr
Joanka

kiciula pisze...

Joasiu podaj namiary na swojego bloga plissss