CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 29 października 2009

malowanie na jedwabiu :)

W ostatnią sobotę brałam udział w kursie organizowanym przez Harmony-Art i który odbył się u Ani-Jednoskrzydłej- MALOWANIE NA JEDWABIU. Przyznam się, że pierwszy raz miałam styczność z tą techniką. Atmosfera była bardzo fajna, dziewczyny z pasją bardzo sympatyczne :) Nauczyłam się malować na jedwabiu.

A to nasze zdjęcia grupowe (kolejne 3 zdjęcia pobrane z bloga Harmonyart)




Moje dzieło :)





4 komentarze:

Karolcia pisze...

Aneczko Kochana pięknie:))))))))
Ściskam:******

Anna pisze...

dzięki Karolciu :****

ach1974 pisze...

Było super, szkoda że tak krótko. Może kiedyś jeszcze to powtórzymy!
Pozdrawiam
Anka

Titania yng Nghymru pisze...

super! mam ochote na silk painting juz od dawna :P ale dla mnie to oznacza kolejny zestaw nowych farbek w mojej kolekcji :D