CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 1 października 2009

paczuszka od Karolci i kartki okolicznościowe

Kiedyś zobaczyłam u Karolci taką drewnianą decoupagową biżuterię i tak mi się spodobała, że ją u Karolci zamówiłam :) Wczoraj doszła paczuszka a w niej

... cudna biżu Odrejkowa -kolczyki i bransoletka...
... i cała góra przydasi!

i dodatkowe kolczyki! cudne! już się w nie dziś wystroiłam do pracy :D Dzięki Karolciu :****

A to zajawka niespodzianki na urodziny koleżanki :)

No i moje ostatnie tworostwory :)

kartka w motylki

I kartka ze stempelkiem zegarem i szkiełkami powiększającymi :) Znów syndrom Reksia :)

Uwielbiam ten efekt powiększenia!





Buziaki dla wiernych czytelników i wszystkich komentujących, Wasze komentarze dodają mi skrzydeł!

2 komentarze:

Karolcia pisze...

cieszę się, że biżu się spodobała, a przydasie się przydadzą:D
Tworostwory cudniaste:)))
ściskam serdecznie:*******

kiciula pisze...

pewnie, że się podobała, bo jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju!
A przydasie pójdą do produkcji tworostworów :D
buziaki :** !!!!