CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 17 października 2009

prezent

Nareszcie mogę pokazać prezent jaki przygotowałam dla naszej kochanej Darii :)
A mianowicie: własnoręcznie ozdobiona torebka (kwiatki i papier z Carafshop, koronka zakupiona w Pionkach :D)






i do tego zamówiony u Karolci komplet biżu z Merlinkami :) prawda, że cudny??? dzięki Karolciu :*



i do tego kartka, ale ją już wcześniej pokazywałam :)

Dziś byłam też na kursie ozdabiania bombek metodą decu u Ani-Jednoskrzydłej :) i muszę się pochwalić, że stworzyłam jedno dzieło, które pokażę jutro, jak porobię parę zdjęć. Kurs odbył się w sympatycznej atmosferze, w kameralnej grupie :) z przemiłą instruktorką i nauczycielką ( w roli głównej Ania- Jednoskrzydła). Było super, a za tydzień będę brała udział w kursie malowania na jedwabiu :) też u Ani :) Już nie mogę się doczekać :) Buziaki Aniu!

3 komentarze:

Jednoskrzydła pisze...

Aneczko aż wzruszenie mnie za paluszki łapie i nic sensownego pewnie nie napiszę...
jest za to we mnie wiele radości z poznania Ciebie i ze wspólnego przebywania :) oby jak najczęściej poproszę... moc ucałowań, Ania

kiciula pisze...

Aniu droga, bardzo mi było miło i będzie na pewno następnym razem :)
też się cieszę, że mogłam Cie poznać i że pomogłaś mi spróbować decu :)
my kociary musimy trzymać się razem :)
buziaki

Karolcia pisze...

śliczne zwieńczenie "dzieła":))))
Pięknie:****