CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 2 października 2009

zaproszenia ślubne

Mam zaszczyt wykonać dla mojej koleżanki Irminy zaproszenia na ślub w ilości uwaga :) 11 sztuk :) Bardzo się cieszę z tego powodu :) i ponieważ nigdy nie rozbiłam zaproszeń długo zastanawiałam się jak powinny wyglądać. I wymyśliłam. Zakupiłam papier (artsy.licious Fine Lacquered Paper in Alabaster), stempelek Whiff of Joy, koronkę, kwiatki papierowe(Mini Gypso - White) - materiały dostępne w Craftshop i tak wygląda zaproszenie:





Papier uważam, że jest idealny na taką okazję. Ślicznie się błyszczy motyw roślinny.




Panna młoda zaakceptowała projekt i przystępuję do realizacji :D

I jeszcze zabawa w Candy w ciemno :) u Misz-Masz Barbary do 26.10.

3 komentarze:

violka pisze...

śliczne to zaproszenie i piękna koronka na nim :))

Karolcia pisze...

miodzio:))))) Są naprawdę piękne:)))))) Buziaki:****

kiciula pisze...

dzięki dziewczynki!

buziaki!!!