CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 10 listopada 2009

bombki decoupage oraz pierwsze "cudeńko" decu :)

Zakupiłam zestaw startowy do decoupagu i nie mogłam się powstrzymać...tak powstały 3 bombki decu i małe "cudeńko"- malutkie pudełeczko ze sklejki w kolorach fioletu z różowymi perełkami...





Dwie bombki półotwarte z separatorem i jedna malutka zwykła.






Nie mogło zabraknąć motywu kociego na moich bombkach :) oczywiście :)




I na koniec, moje pierwsze decu na drewnie :) miniaturowe pudełeczko zakupione w Empiku i pomalowane farbkami akrylowymi do decu, motyw kwiatowy ze specjalnego papieru do decoupagu. Do tego dokleiłam malutkie koraliki-perełki w kolorze różowym i wyszedł mi taki....użyję tu słowa...SŁODZIAK :D




Zapraszam na moje CANDY :)- zapisy do końca listopada!!!!
cieszę się, że już są pierwsi chętni :*******

4 komentarze:

alexls pisze...

Brawo! Piekne ozdoby Ci wyszly:)

ach1974 pisze...

Bombki super, a szczególnie pomysł z pasmanterią, wygląda pięknie.
Pozdrawiam
Anka

InusiaM pisze...

gratuluję tak świetnego początku. bombki cudo

kiciula pisze...

dzięki dziewczyny! :***