CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 21 listopada 2009

kartki świateczne- Boże Narodzenie cz.1

Sezon kartkowy świąt Bożego Narodzenia i u mnie już się zaczął. Zrobiłam na razie kilka kartek, ale w planach mam jeszcze parę do zrobienia. :) Nie są jakoś strasznie skomplikowane, a raczej wręcz przeciwnie...proste w wykonaniu, ale mim zdaniem w sam raz na święta... W tym roku opierałam się głównie na nutach ze słowami do kolęd... Z tyłu każdej kartki przybity został nowo nabyty stempelek z kodem kreskowym i napisem "Ręcznie wykonane" :)



6 komentarze:

Martyna pisze...

Świetne kartki! Też się chyba muszę za to zabrać :)

gosia pisze...

bardzo piękne i pomysłowo wykonane, podobają mi się naklejane kawałki koronki - wyobrażam sobie miękką i przyjemną w dotyku fakturę:)

kiciula pisze...

dzięki dziewczyny :) fajnie, że się Wam podobają :**

maj. pisze...

Bardzo wdzięczne karteluszki :)))

Pagata pisze...

Widzę ,ze kartkowa produkcja świąteczna ruszyla :)
Zapraszam do mnie po odbior wyroznienia.

asia woźniak pisze...

cudownie jest dostać coś tak bardzo osobistego :D