CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 18 listopada 2009

kto chętny do wymiany????

Poszukuję jeszcze 3 osób do wymiany!


poniżej zasady zabawy wymianowej, a ty w skrócie:

Ty wysyłasz drobiazg do osoby, która mnie zaprosiła do zabawy(adres pod #1), szukasz 6 chętnych osób, które chcą wziąć udział i muszą znaleźć kolejne 6 osób. Każda z nich  (czyli w sumie będzie to 6x6=36 osób) , wyślą do Ciebie drobiazg. Podsumowując, w najlepszym wypadku można dostać 36 prezentów a zrobisz tylko jeden. Trochę to skomplikowane, ale mam nadzieję, że w miarę jasno napisałam :D

no kochani, są chętni?????

1 komentarze:

gadzia95 pisze...

Chciałam sie spytać czy mogę skopiować zasady wymiany?
Aha...Jeśli nie znajdę 6 osób to się nie zapisuję, więc moje uczestnicto stawiaj pod znakiem zapytania. Poinformuję Cię czy znalazlam czy tez nie.
Ok???