CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 14 listopada 2009

paczucha z wymiany :D

W piątek doleciała do mnie paczuszka z wymiany zorganizowanej przez Agnieszkę :) Moją paczę zrobiła Doris bardzo dziękuję :***** A w środku same cudności, mnóstwo przydasi tasiemek, koronek, drewnianych ozdóbek. Na dodatek komplet organdynowych materiałów oraz cudnych serwetek :) Do tego śliczna kartka i ręcznie ozdabiane metodą decoupage świecznik oraz kafelek :) Paszczę otworzyłam jak to zobaczyłam :) Ja też już kończę przygotowywać moją paczkę na wymianę i w nadchodzącym tygodniu powinna ona polecieć w świat :)





4 komentarze:

AgnieszkaMD pisze...

Aniu dostałaś super paczuszkę :), mam nadzieje, że się nie pogniewasz jak skopiuję sobie Twoje zdjęcia na mój blog żeby pokazać co dostałaś :)

kiciula pisze...

nie ma problemu :)

Trzpiot pisze...

Tak patrzę na pozostałe paczuszki i odnoszę wrażenie, że inaczej zrozumiałam pojęcie "coś słodkiego". W każdej są jakieś żelki, czekoladki, budynie itp ja zaś odebrałam to jako "przydasię" Przepraszam :-((((

kiciula pisze...

wcale nic się nie przejmuj, ja wolę przydasie od słodyczy! a paczka była boska! :*****