CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 30 listopada 2009

sobotni kurs decoupage na drewnie :)

W sobotę Ania uczyła mnie i Martynkę techniki decoupage na drewnie :) Wszystkie pięknie się prezentowałyśmy w stamperiowskich fartuszkach :)



Wykonałyśmy serduszka z zastosowaniem preparatu do spękań oraz metody shabby chic, czyli inaczej postarzania przedmiotów.




Oraz wykonałyśmy zawieszki świąteczne na drzwi :)

 A oto serce Ani




Martynki


 

i moje




tabliczka Ani



Martynki




i moja




i moje wyroby w przybliżeniu :)



nie wiem, czy widać, ale popruszyłam tu tabliczkę sztucznym śniegiem :) Do wykonania tabliczki użyłam papieru ryżowego, a do serduszka papieru do decoupagu.



Serducho dostał już mój mąż w prezencie :) a tabliczka zawiśnie na naszych drzwiach :)

Podsumowując: było ŚWIETNIE, CUDNIE, SYMPATYCZNIE I BARDZO MI SIĘ PODOBAŁO

BUZIAKI DLA ANI, BEZ KTÓREJ TEGO KURSU BY NIE BYŁO :*****

5 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

Ojej jakież cuda... Ach zazdroszczę kursu...:):):)

Jednoskrzydła pisze...

Aneczko śnieg bombastyczny i widać go widać! ależ to teraz jeszcze cudniejsze
a ja się cieszę, że spędziłam ten czas z Wami - jest bezcenny dla mnie! buziole, A

asia woźniak pisze...

powiedz, trudny jest ten styl???

kiciula pisze...

Joasiunia: dzięki :)

Jednoskrzydła: dla nas też czas spędzony wspólnie był bezcenny i mam nadzieję, że to jeszcze powtórzymy :)

Asia: decoupage jest pracochłonny i wymagający precyzji, cierpliwości i wprawy, ale jak ma się czas, trochę cierpliwości i chęci to uwierz mi DA SIĘ! Polecam!

boniusia pisze...

no cudowne rzeczy oj cudowne... fajnie wam dziewczyny....