CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 9 grudnia 2009

bombki decoupage - kolejna odsłona

Kolejna seria bombek decoupage. Próbuje z papierem do decoupage, nie jest łatwo, bo jest dość gruby i ciężko się przykleja na okrągłych powierzchniach, ale jakoś sobie radzę :) może nie są idealne, ale w końcu moje :)


 
 
 
Przyznam, że nie umiem w ogóle fotografować bombek...więc wybaczcie jakość zdjęć...


 
choinkę domalowałam sama :) (zdjęcia powyżej jak również bombka poniżej)


 
ta chyba jest moja ulubiona :)


 
 
 
zdjęcie grupowe z jednej strony


i z drugiej


coż zdjęcia trochę ciemne, ale może cokolwiek tam widać :D
Pozdrawiam wszystkich czytelników i baaardzo dziękuję za przemiłe komentarze, które zawsze powodują, że mam większy zapał do tworzenia i dodają mi skrzydeł :**************




5 komentarze:

Małgorzata Maik pisze...

będzie choinka vintage:) pięknie wykonane, masz głowę pełną pomysłów!

asia woźniak pisze...

wow!!!! ależ ja Ci zazdroszczę takich ładnych rzeczy na choince!!! :D

Joasiunia:) pisze...

Ojej... Te bombki jakieś magiczne są... Wyglądają przecudownie! Nie można wzroku od nich oderwać:)

kiciula pisze...

dzięki dziewczynki :***

InusiaM pisze...

piękne bombki.sama lubię bombki retro i dlatego tak mnie ujęły.