CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 26 grudnia 2009

scrapuszko

Święta zbliżają się już ku końcowi :) Fajnie było, ale wszystko co dobre szybko się kończy. Zrobiłam parę prezentów decoupagowych dla najbliższych i postaram się je niedługo pokazać.
A tymczasem coś scrapbookowego...zapomnianego...
To scrapuszko na bazie torebek po herbacie (tradycyjnie :) ) zrobiłam jako niespodziankę do mojego kiciulowego candy i chyba zapomniałam go Wam pokazać :)
Tak wygląda przód:



 
Tak środek:


 


A tak tył :)
 
 

4 komentarze:

ipsa pisze...

bardzo ładne:) podoba mi się:)ehhh... chciałoby się umieć robić takie cudowności;)

Peninia pisze...

Śliczne scrapuszko...ma w sobie klimat:)

asia woźniak pisze...

cudowności w Nowym Roku!!!! wielu wspaniałych pomysłów!!!!

kiciula pisze...

Ipsa: dziękuję i jestem pewna, że Ty robisz wiele rzeczy piękniej ode mnie ;)
Peninia: dzięki :**
Asia: dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego!