CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wtorek, 1 grudnia 2009

UWAGA UWAGA :)

Dziękuję Wszystkim za udział w zabawie :) ilość chętnych przerosła moje najśmielsze oczekiwania :*** Pamiętam, jak zakładałam tego bloga i cieszyłam się z pierwszej osoby, która została obserwatorem a teraz jest już 41 osób, które się zapisały jako obserwatorzy!! Poza tym od ogłoszenia candy ilość wejść na bloga wzrosła do ponad 10 000! Baaaaardzo się cieszę, że tu zaglądacie! Zapraszam i obiecuje, że jeszcze na pewno zorganizuję kiedyś rozdawnictwo :D

A teraz przejdźmy do najważniejszego. Łapka mojego Miaużonka rozpoczyna losowanie...






a zwyciężczynią jest....









Gratulacje i czekam na maila z adresem do wysyłki kiciula.blogspot(at)interia.pl :******

2 komentarze:

Gosia pisze...

Och!!!Aż mnie zatkało!Jak miło kończy się dla mnie ten dzisiejszy paskudny dzień.Dziękuję!!!!

asia woźniak pisze...

rzeczywiście to miła niespodzianka :-)