CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

piątek, 29 stycznia 2010

album na 1-wszy roczek dla chłopca cz.1

Album na 1-wszy roczek dla chłopca na zamówienie dla koleżanki :) Byłam mile zaskoczona jej reakcją, gdy oddałam jej gotowy album :) Dla takich chwil właśnie chce się tworzyć :) Dziś pokażę tylko okładkę, a środek albumu po weekendzie :)
Napis Twój pierwszy roczek pomalowałam farbami akrylowymi- zmieszany zielony z niebieskim- perłowe farby. 
Materiały na wykonanie albumu: bazy ze Skrapińca, papiery ze scrapart i ILS i nie tylko, dodatki również z ww. sklepów oraz z tych, które mieszczą się na mojej liście ulubionych sklepów po prawej :) Ciekawa jestem Waszej opinii :)

 
  
  
  
  
  

8 komentarze:

Wypisana pisze...

ładny (:

Gosia pisze...

Zapowiada się świetnie, zaglądnę po więcej!

Peninia pisze...

Piękny klimatyczny albumik!

Agata pisze...

Wspaniałe dzieło!! Ta kokardka na środku jest urocza, papier na okładce prezentuje się rewelacyjnie!!

ach1974 pisze...

Śliczny! Będzie wspaniałą pamiątką!
Pozdrawiam
Anka

Joasiunia:) pisze...

Jaki śliczny album!!! Coś widzę,że albumowo ostatnio na blogach:D

Obsesja Kasiulka pisze...

Ciekawie się zapowiada! Nie mogę doczekać się wnętrza.
Ja również mam w planach zrobienia tego typu albumu dla swojego siostrzeńca, ale jestem daleko w lesie w sprawach scrapowych. Także u mnie będzie trochę skromniej. Ale do Ciebie się pewnie zgłoszę po rady i porady.

gosia maik pisze...

śliczny:) podziwiam Twoją precyzję w komponowaniu tych wszystkich detali...