CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 6 stycznia 2010

krówki z pistacjami własnej roboty


Przed świętami postanowiłam zrobić coś słodkiego i znalazłam TU super przepis na krówki.
Przepis z bloga "Pomarańcza i imbir":
350 g miałkiego cukru
30 g masła
125 ml mleka skondensowanego - ja dałam kakaowe
1 laska wanilii- ja dałam tylko zapach waniliowy
300 g drobno posiekanej białej czekolady, dobrej- ja dałam milkę
80 g orzeszków pistacjowych

 Cukier rozpuszczamy w garnuszku (ja wzięłam nawet spory garnek), dodajemy do niego masło, mleko skondensowane oraz zapach waniliowy. Gotujemy masę ok. 3 min. na małym ogniu, aż zacznie wrzeć, cały czas mieszając. Zdejmujemy garnek z ognia dodajemy posiekaną czekoladę (mieszamy, aż się rozpuści) oraz posiekane pistacje. Przelewamy masę do formy, ja użyłam foremki keksowej wyłożonej papierem do pieczenia i po ostudzeniu chowamy do lodówki. Po ok. 2 godzinach chłodzenia można masę kroić na kawałki. Ja nalałam ok. 2-3 cm (na głębokość) masy do 2 keksówek i wyszło bardzo dużo krówek :)


 
Po pokrojeniu  pocięłam papier do pieczenia na kawałki i owinęłam nim moje krówki.
 
 
SMACZNEGO!

8 komentarze:

ipsa pisze...

mm... smaczniutkie muszą być;D

viva pisze...

wow - jak smakowicie wyglądają!
a że jestem wielbicielem krówek to już zapisuję przepis :-)

Krokodyl pisze...

Świetnie wyglądaja, a takie owinięte w papier tak szalenie smakowicie nęcą, by je odwinąć i zjeść. :-) Pozdrawiam :-))

Agata pisze...

Na samą myśl się rozpływam!!!!

Duś pisze...

Smaczne są? ;) Bo kuszący przepis:)

kiciula pisze...

no smaczne smaczne :) dziewczynki zapraszam, częstujcie się :*

kiciula pisze...

tylko zapomniałam dodać, że to trochę..BOMBA KALORYCZNA! :D :D :D

asia woźniak pisze...

boże! ale się uśliniłam!!! :D