CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

środa, 17 lutego 2010

album ciążowy-pamiętnik

ROBIĘ ALBUMY NA ZAMÓWIENIE-KONTAKT MAILOWY W PRAWEJ KOLUMNIE

Pierwszy raz miałam okazję zrobić album ciążowy, oczywiście na bazach ze Scrapińca :) Bardzo spodobał mi się ten pomysł i sprawiło mi dużo przyjemności jego wykonywanie. Uwaga, baaardzo dużo zdjęć :) Napis oraz kluczyk pomalowane farbą akrylową w kolorze złotym z perłowym połyskiem. Większość papierów z ILS. Wstążeczki głównie ze Scrapartu.

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
miejsce na wklejenie zdjęcia z USG
  
  
na tagach można zapisywać swoje przemyślenia
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
miejsc na cd z filmem z usg


  
  
  
  
  

 
  
  
  
  
 

Dziękuję przy okazji wszystkim wytrwałym :) i dziękuję za wspaniałe komentarze, które od Was dostaję! :**

13 komentarze:

Obsesja Kasiulka pisze...

PRZEEEEEEPIĘKNY!!!!!!!!
Jak będę w ciązy to się do Ciebie uśmiechnę o podobny :o)

Zuza pisze...

piękny

ipsa pisze...

CUDO!!! pięknie wyszedł;) jeśli kiedykolwiek będę w ciąży też taki zamawiam u Ciebie;P

Peninia pisze...

Śliczny jest Aniu:)Wymagał dużo pracy:)
Fajnie że króliczek doszedł:)Pozdrawiam:)

Enthia pisze...

Woooooooooooow. Jestem pod wrażeniem :)

Wypisana pisze...

Jaki łaaadny (: Z wiosna mi sie kojarzy (:

Jednoskrzydła pisze...

och taka pamiątka z ciąży to jest dopiero coś! długo by wzdychać nad tym ślicznym albumem!

Agata pisze...

Piękny, cudowny, naprawdę genialny! Mam nadzieję, że jeśli będę w ciąży, to będę potrafiła stworzyć coś równie wspaniałego! :)

Kasiula pisze...

jejaaaa przepiękny! ja się przymierzam do zrobienia swojego ale coś cięzko mi idzie ;)

aulik pisze...

super album!

w ogóle bardzo fajny pomysł, żeby notować swoje ciążowe perypetie i odczucia :) piękna pamiątka dla przyszłej mamy i dziecka :)

scrapkowa maniaczka pisze...

Świetny wyszedł ten ciążowy albumik !!!!

Nessa pisze...

jest po prostu przepiękny ;)

Magi pisze...

To jest piękne!!!