CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 6 lutego 2010

nagrodzona :)

Wspaniałe dziewczyny Aulik i Peninia obdarzyły mnie tym oto pięknym wyróżnieniem :) 
Dziękuję Wam kochane!

Na mojej liście blogów jest już ponad 300 blogów, które obserwuję, a musiałam wybrać tylko kilka z nich. Tak więc postanowiłam przekazać owo wyróżnienie kilku wspaniałym kreatywnym dziewczynom:
-oczywiście Peninii i Aulik :**
-Gosi 

Wiem, że niektóre z Was otrzymały już takie wyróżnienie, ale chcę, żebyście wiedziały, że ja też uważam Wasze blogi za wspaniałe :)

11 komentarze:

ipsa pisze...

Kochana!!! To zaszczyt zostać wyróżniona z takiej ilości blogów:* dziękuję, że o mnie pomyślałaś:* jak ogarnę się z sesją będę informować o wyróżnieniu:* dziękuję Ci jeszcze raz:) moc buziaków:*:*:*

Hafija pisze...

Dziekuję, dziękuję!! :))

Enthia pisze...

Ojej masz trzysta blogów i mój ci się podoba? Jak miło... I ja bardzo lubię ciebie tu odwiedzać. :)

viva pisze...

dziękuję ślicznie za wyróżnienie!! :-*
I ja także bardzo lubię do Ciebie zaglądać :-)

Joasiunia:) pisze...

Dziękuję...:*:)

Gosia pisze...

Dziękuję!

asia woźniak pisze...

ojej... to moje pierwsze takie wyróżnienie ever!!! cieszę się, że spośród niezliczonej ilości blogów, mój wpadł Ci w oko ;-)

gosia maik pisze...

bardzo dziękuję:)

gosia maik pisze...

bardzo dziękuję:)

Grabka pisze...

Dzieki za udział w moim candy! Nowa zabawa wkrótce! Pozdrowienia!

Karolcia pisze...

dzięki Kochana:***