CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 20 marca 2010

filcowa pisanka- relacja z kursu

Dziś miałam przyjemność uczestniczyć w kursie filcowania pisanki :) organizowanym przez Anię :) Jestem bardzo zadowolona, bo było bardzo sympatycznie, poznałam nowe kreatywne osóbki :) i nauczyłam się ozdabiać pisankę (styropianową) techniką filcowania. Muszę przyznać, że strasznie mnie to wciągnęło :) Dziękuję Ci Aniu, jak zwykle to Twoja zasługa :***

Na początku ktoś zajął moje miejsce :) :) :)

Przemiłe towarzystwo i sympatyczna atmosfera to podstawa dobrej zabawy :)
Poniżej moja pisanka w towarzystwie tych zrobionych przez Anię :)
a to już fotki mojej pisanki
Najfajniejsze w filcowych pisankach jest to, że można tworzyć formy przestrzenne, wypukłe, a filc jest bardzo plastyczny i nawet ja potrafiłam coś z niego uformować :D

7 komentarze:

Agata pisze...

Takie spotkania to świetna okazja do poszerzania craftowych horyzontów! Piękne Ci wyszły te filcowe jaja!

Agnieszka Arnold pisze...

Baa, towarzystwo wyborne:)
Ania filcowanie ma we krwi, ja nadal wzdycham do jej filcowanej róży i rewelacyjnych lisków, które na pewno zagoszczą na moich jajcach:) Milusio było poznać i do zobaczenia

Zuza pisze...

świetne te jaja ;)

Karmeleiro pisze...

świetny pomysł na pisanki filcowe!

Enthia pisze...

Woooooooow! Aniu, śliczna pisanka. Zachwycająca.

gosia maik pisze...

jakie śmieszne! wyglądają jak poduszki. pisanki-poduszkowce:)

asia woźniak pisze...

ależ Ty masz genialne pomysły, dziewczyno!!!!!