CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 13 marca 2010

spowiedź książkowa :)

 Wiszka zaprosiła mnie do spowiedzi książkowej :)

  1. Czy jakakolwiek książka poruszyła cię, doprowadzała do łez przez cały proces czytania?? No cóż niestety nie...ale pamiętam w szkole podstawowej była taka książka..: "O psie, który jeździł koleją" i pamiętam, że na koniec tej książki płakałam.
  2. Wymień najdziwniejsze miejsce w którym czytałaś książkę. Hmmmm najdziwniejsze miejsce to chyba ykhm...WC :D
  3. Do lektury jakiej książki wracasz najchętniej?? Najwięcej razy czytałam "Wichrowe wzgórze", bo mam do tej książki szczególną słabość...
Do zabawy zapraszam: Asię Woźniak, Peninię, Wypisaną , Nessę, Joasię,

Moje pytania:
1. Jakie książki najbardziej lubisz czytać (tj. obyczajowe, romanse, sensacyjne, kryminały..itp)?
2.Czy jest taka książka, z której pewne cytaty pozostały Ci w pamięci na tyle, że potrafisz je w każdej chwili przywołać?
3. Najbardziej wciągająca książka Twoim zdaniem to:

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i ogromnie dziękuję za pozostawiane komentarze, które dodają mi skrzydeł :***************

6 komentarze:

Nessa pisze...

ooo ;) dziękuję, to bardzo, bardzo miła odmiana :D pozdrawiam Kiciulo ;*

Blueberry pisze...

Wichrowe wzgórze...taaak...też to miło wspominam ;)

Nessa pisze...

zapraszam po wyróżnienie ;)

asia woźniak pisze...

chętnie odpowiem za chwilę na Twoje pytania natomiast chciałam nadmienić, iż jestem Asia Woźniak, nie Anią... :P

kiciula pisze...

Asiu ogromnie przepraszam :** literówka się wkradła niespodziewanie, mam nadzieję, że wybaczysz :)

asia woźniak pisze...

wybaczam :P:P:P