CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

poniedziałek, 24 maja 2010

album na 80-te urodziny dziadka

Album zrobiłam na 80-te urodziny mojego dziadka. Zebrałam do niego najróżniejsze zdjęcia dziadka, począwszy od jego młodości, aż do teraz... :) Każda strona przedzielona przeźroczystą folią ze Scrapińca. Dziadkowi się podobał :) co bardzo mnie cieszy :) Papiery użyłam głównie z ILS.Taką ramkę, jak na okładce mam jeszcze do sprzedania, jak by ktoś był zainteresowany KLIK.


na życzenie Annaszy kilka zdjęć ze środka albumu :)


6 komentarze:

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

Es precioso!!!

Annasza pisze...

Świetny pomysł, a samo wykonanie bardzo mi się podoba! :)) Jeśli możesz to pokaż jeszcze odrobinę w środku, proszę :))

Duś pisze...

Yay! Piękny album, pięknie te papiery się wpasowały!

Sandra pisze...

Muy lindo el álbum!
Besos,
Sandra

Joasiunia:) pisze...

No proszę jakie cudo!:)

:) pisze...

Zapraszam do mnie na CANDY:)
http://pierwszekrokirobotkowe.blogspot.com/
Przeczytaj proszę wpis do końca.
Wszystkiego dobrego życzę;)