CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sobota, 8 maja 2010

gra w dziesiątkę

Ania zaprosiła mnie do zabawy "Dziesiąte zdjęcie" :) poszperałam i dokopałam się do dziesiątego najstarszego mojego zdjęcia, które mam na kompie :)



Była to zabawa aparatem, a efekt zrobiony jest za pomocą telefonu komórkowego :) W tle widać mnie i mojego męża, który wtedy jeszcze moim miaużonkiem nie był :D

Do zabawy zapraszam Nessę, Joasię i Asię Woźniak

Zasady bardzo proste. Przeszukujemy zdjęcia i wybieramy dziesiąte w kolejności najstarsze jakie posiadamy. Szukajcie i opisujcie!

6 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

Heh... O qrczę muszę przeszukać:D

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Fajne zdjęcie, ale kurczaczki Was tam nie widzę. Śpepam ja !!!!

Nessa pisze...

heheh :D ciężkie to będą poszukiwania... dziękuję Aniu za zaproszenie do tej ciekawej zabawy :)

kiciula pisze...

po powiększeniu zdjęcia trzeba tak pod kątem spojrzeć i troszkę nas widać :)

Duś pisze...

O faktycznie! ale fajne!

asia woźniak pisze...

dzięki za zaproszenie do zabawy, postaram się czegoś poszukać ;-)