CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

czwartek, 6 maja 2010

Przydasie do sprzedania!

Kochani!

Mam do sprzedania parę cudnych przydasi do scrapbookingu i decoupagu :) tj. różne naklejki 3D, papiery, stempelki, przedmioty do ozdabiania, puncher, ramki, serwetki itp. Wszystko nowe, niepowtarzalne, oryginalne, dopiero co sprowadzone z Niemiec :) Mam nadzieję, że będą chętni na te cuda, bo uwierzcie mi, korci mnie, żeby to wszystko sobie zabrać i wykorzystać :D

Wszystko do kupienia na allegro TU

Na razie wystawiłam część rzeczy, ale mam jeszcze mnóstwo stempelków i innych ciekawostek :) ,które będę stopniowo dodawać do sprzedania.

A oto przykładowe przydasie na zachętę :)







i wiele innych!

ZAPRASZAM!

1 komentarze:

Ania pisze...

Zapraszam Cię do zabawy. Informacje u mnie na blogu. Pozdrawiam