CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

niedziela, 13 czerwca 2010

kartki na różne okazje...

Kartki zrobione na Dzień Mamy. Poniżej kartka dla mojej Teściowej :) Serce tekturowe barwione tuszem.

Różowa wersja kartki dla mojej mamy :)



I jeszcze jedna ciekawostka. Jakiś czas temu wykonałam kartkę z kondolencjami na okoliczność śmierci pewnej osoby. Miałam z tym nie lada kłopot, bo zupełnie nie wiedziałam, jak taka kartka ma wyglądać. Wyszło tak jak widać poniżej. Ciekawa jestem Waszych opinii.

Dziękuję, że tu zaglądacie! :***

6 komentarze:

MAGDA GÓRA pisze...

bardzo ładne karteczki a ta kondolencyjna.. uważam ,że piękna i gustowna bez przesadzonej dekoracji, w porzadku jest.

ona_i_ja pisze...

Aniu śliczne karteczki, a ta kondolecyjna.. sama mialabym problem, ale jest własnie stonowana i bardzo gustowna.

Pozdrawiam

Trzpiot pisze...

też miałabym problem ale uważam, że wyszło ci ok, jest taka delikatna

Reyes "El telar de mi abuela". pisze...

Precioso!!!

asia woźniak pisze...

ta druga z kolei podoba mi się najbardziej ;D

kiciula pisze...

dziękuję za Wasze przemiłe słowa! :**